Summa sidvisningar

tisdag 20 november 2012

Heeej Alla Mina Vänner!

Torsdag 15 Novebmer 2012 åkte jag & Misha me tåget från skövde 7.29 till Stockholm sen vidare till Frihamnen Terminalen & checka in, Gick på Färjan Romantika Riga kl 15.00, Ferjan gick 17.00 från Sverige va i Riga, Lättland  ca 10.30 Fredag 16 Noveber 2012 gick runt i Riga några timmar sen gick vi på Färjan Romantika Riga igen vid runt 15.30 Färjan gick 17.30 tebax till Sverige igen va hemma i sverige 10.30 17 November 2012, sen åkte me 15.07 tåget hem till Töreboda Va hemma 18.09...... Vi hade de kul i Riga!!!

Nästa vecka Torsdag 29 November 2012 blir de ULLARED med min Bästis Anna!!! Längtar !

fredag 12 oktober 2012

Heej Igen dt Va ett tag sen !

Ska försöka att blogga lite mer !

Veckan såg ut så här:

Måndag: Jobba Mellan 7.00 till 16.00.... Sen träna ja Bowling me Gullboda IF Ca 17.40 träna me Robin & Cicci & Ja Vann! sen träffa ja min Kompis Anna vi pussla & sen sov ja över hos henne!

Tisdag: Jobba mellan 7.00 till 16.00 sen så städa ja när ja kom hem o sen kom min kompis Anna till mig vi såg på film/serie som heter  East of Heden sen vid 20.30 då gick Anna hem till sig & Ja gick in i duschen & duscha efter de spela ja lite The Sims Medeltiden.

Onsdag: Jobba mellan 7.00 till 16.00 Sen va ja me Anna hos henne vi pussla o sov över hos henne!

Tosdag: Jobba mellan 7.00 till 12.00 sen gick ja hem åt mat o såg på dvd/serie Dr Quinn sen drog ja till bussen 14.30 åkte me buss 504 kl 15.00 till Mariestad & sen åkte ja me buss 1 15.18 till Vänneshov o Träna Innebandy kl 16.00 till 18.00...... Sen åkte ja hem handla & sen när ja kom hem kolla ja på Dr Quinn igen......

Fredag: Jobba mellan 7.00 till 16.00 sen handla ja, sen hem. kolla Serie Dr Quinn & har duscha ja o nu kolla på serien igen.....

Lördag: Ska ja till Mariestad Spela Innebandy sammandrag i Vadsbohallen efter de ska ja hem, Mamma & syrran ska me mig hem & Sova Över!

Söndag: Så ska ja, Mamma & syrran till Skövde Elins Esplenad. Ska köpa Vinterskor & Termobyxer mm..... Sen när ja kommer hem blir dt inte mkt kolla på Dr Quinn sen kl 20.00 ska ja träna Innebandy i Töreboda me några som spelar för skojs skull!

tisdag 12 juni 2012

Förra Veckan den 6 Juni 2012 Blev Mimmi 2 år.... & Igår Måndag 11/6-12 Blev Ace 3år
 (katterna blir stora).......

Igår Köpte Ja En Ny Mobil En Sony Xperia U (Vit) En Sådan På Bilden

söndag 27 maj 2012

Heej!

Fredags Jobba ja mellan 7.00 till 14.45 sen cykla ja hem & hämta Katten Mimmi som va hos veterinären på Tassarnas Djurklinik i Töreboda kl 15.45 hon skulle få sin första Vaccination, de gick bra förutom att Mimmi försökte bitta veterinären hon fräste åt veterinären så de fick va två veterinärer för ena hålla i baktassarna o den som skulle ge sprutan skulle hålla Mimmi i Nackskinet & ja fick prata o klia Mimmi på huvudet & då gick de bra Mimmi ska få sin andra den 25 Juni hoppas de går bättre då sne behöver hon inte ta den för äns om tre år igen Ace ska få sin i Juli... Sen vid 18.35 kom Misha till mig......

Lördag så va ja & min Bästis Anna i Skövde & Shoppa.... Misha va hemma hos Jesper undertiden sen på kvällen runt 20.00 tog Jag, Anna, Misha & Jesper ett dopp i Kanalen .
Sen vid 21.00 kolla vi på Euro Vision Contest 2012 FEL låt vann, Tyckte Cypern & Irland va bra... Nån av dom skulle vinna tyckte ja....

Söndag Idag så va Ja, Misha, Anna & Jesper på Marknaden i Töreboda, o kolla lite & shoppa lite.. Sen gick vi & Bada igen i kanalen sen grilla vi o sen tog vi de lugnt en timme efter de gick Jesper & Misha & Bada igen Medans Ja & Anna Sola oss.....
sen åkte Misha hem 20.09 men träffar han på fredag igen den 1 Juni....
Träna Innebandy idag vid björkängsskolans idrotts hall..... Nu tar ja de lugnt snart sova upp & Jobba imorn......

Älskar dig Misha <3

onsdag 16 maj 2012

Heej Alla!

Idag Onsdag 16/5-2012 har ja Jobbat från 7.00 till 16.00 Sen Har Ja städat hemma & tvättar me nu som blir helt klar 22.00 Sen Har Ja Vart Me Min Bästis Anna H! Nu e man ledig fyra dar till Måndag så börjar man jobba igen!

Imorn Torsdag Blir De Att Sova längre sen upp äta frukost sen Handla mat sen vid 14.30 åker ja in me 504 bussen till Mariestad för att träffa Helen & Ficka sen blir dt & gå till Alhagen för att träna Fotboll Me JLIF kl 16.00 till 17.30 sen hem o Duscha! Sen kommer Mamma hit imorn & hon ska va i min lägenhet & ta hand om mina Katter & hon har me sig sin katt Ruffi, Ace Bror. Hon ska ta hand om dom denna helg medans ja är i Grästorp hos Misha......

På fredag blir dt att sova längre sen frukost sen vet ej blir kanske att göra nåt me Morsan, sen blir dt att äta senare något innan man åker iväg me 14.59 tåget till Herrljunga sen ska man byta Tåg där till ett annat till Grästorp när man har kommit ditt blir dt handla sen till krycklehult & Karin ska färga mitt hår!

Lördag får vi se va som händer

Söndag får vi se me va som hände fast åker hem kl 18.15 från Grästorp & är hemma i Töreboda 19.46......

P.s Imorn Torsdag 17/5-2012 Ska mina kompisar Anna H, Jesper O & Robban R Cykla Viken Runt Lycka till nu Mina Kompisar Imorn!

Älskar Dig Misha For Ever!

tisdag 10 april 2012

Heej!

Idag Har Jag Jobbat Mellan 7.00-16.00. Sen va ja på ICA Supermarket & Handla dricka & Kattsand sen va ja på spelbutiket & Hämta ett paket ja hade beställt från Halens som kom i Torsdags men hämta de idag dt va en Hårtork som ja hade beställt på Halens..... Sen städa Ja och Tvätta idag sen laga ja veckans mat Kyckling i Currysås me ris Nu blir de att duscha sen se Serie Box Lilla Huset På Prärien sesong 9 sen vid 22.00 blir de att hämta tvätten sen sova !

torsdag 5 april 2012

Idag har ja Jobbat från 7.00 till 12.00! Sen åkte ja me 12.45 buss 505 till Skövde bytte buss där till buss 1 14.20 till Grästorp Till Killen! va i Grästorp 15.56 nu ska ja va i Grästorp till på Måndag!!!!

GLAD PÅSK ALLA MIN VÄNNER!

onsdag 21 mars 2012

Heeej!

Idag Har Ja Tvättat & Städat!!!

Sen Gött Färjestad är vidare till Semifinalen GÖTT!

I måndags beställde Ja en serie Box den heter Lilla Huset På Prärien sesong 9 .... den kommer 28 mars ungefär!!!!!

Älskar dig Misha 4-Ever!

måndag 19 mars 2012

Heeej!

Igår klippte ja mig! så här blev de!
Idag blir de att Jobba från 7.00 till 16.00 sen ska ja till Skövde träffa morsan!!!
Kraaam Erica!

torsdag 15 mars 2012

Heeej!

Idag har ja jobbat från 7.00 till 12.00 snart om en timme ska ja dra till bussen för att åka in till Mariestad för att träna Innebandy.............

Älskar Dig Misha För Alltid!

lördag 3 mars 2012

JLIF IN TOUR!

Idag ska Ja åka iväg till skövde Me JLIF För att spela 4 innebandy matcher! Jag står i mål!!!

torsdag 9 februari 2012

JLIF vs Mariestad Bois Hockey J20 lag

Heej Idag har ja tränat Innebandy vi spela en vänskapsmatch mot Mariestad BOIS Hockey J20 lag... JLIF Vann me 16-14 efter straffar......... Nu e ja Hemma har precis Duschat ska snart Packa lite saker som ja ska ha me mig imorn då ja ska till Älsklingen!

Längtar Tills Imorn Fredag 10/2-2012 då ja ska åka till Grästorp o Träffa Älsklingen över helgen!

Älskar dig Misha för Alltid!!!

tisdag 3 januari 2012

Heeej!

Nytt år ! 2012 ! de som händer 2012 lite av de iallafall ...... 16 Mars 2012 firar ja & Misha 5års dag! så länge som vi har vart ihop mer blir de =) .... 3 Juli 2012 firar ja & Misha vår 5års dag på förlovningen !

Önskar er alla en god fortsättning på detta året!!!